Födelsedag

Hej!
Idag fyller min pappa år:)
Han fick en bok och sånt här godis:

Snygga va?

Linneas köpte sånna till isn pappa också som fyllde år igår;)
När vi hade varit i Centrum så var vi nära att missa bussen för hon köpte en annan present också och när hon skulle betala på sbis så hittade hon i kassan hur mycket en annans vara kostade då fick hon ringa och sen skulle dem byta kassör och vi sa:Vi har bråttom till bussen för vår gick 52 och den var 50 då.
Och den andra var JÄTTE SEG och sa:
SKA JAG LOGGA IN HÄR ELLER?
Och sen när Linnea betalde sa hon:
Vill du ha Sabiskort?
Asså vi är ju inte 30 år liksom.



P.S Tycker ni att jag ska göra en applista dsv en lista med mina appar och säger vad dem används till och de?
Uppdate: Jag har en Xperia X10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0