Sparkar

Hej!
Iadg i skolan var det typ en tjej som fick damp på mig.
Jag sa: Trängs inte för hon trängdes och sa till dem andra att inte tränga sig.
Hon fick värsta utbrottet och började spakra mig i magen och ansiktet(kommer inte ihåg dem men kompisar som såg det sa de) och blev fett sur.
Sen tog en nia fast henne och jag drog henne i håret då.
Sen satt hon med fröknar och pratade jag då kollade jag ditt och hon sa:
Asså GLO inte *Svärord*.
Då pekade jag finger åt henne:P
Sen så frågade typ alla kompisar och andra vad som hade hänt och gick det bra osv.
Sen några kollade snet på henne och nårga frågade vrf sen när hon,jag,hennes mentor och rektorn pratade så sa hon att jag hade varit nära att putta henne ner för trappan mm.
Och att hon sprakades i självförsvar för att jag drog henne i håret men det gjorde jag ju eftre som jag skrev tidigare.

Sen på Tekniken så hade vi en dator i varje grupp och när läraren gick så började vi söka på google och de.
Sen sökte vi på Linnea *eftternamn* (vet inte om jag får säga men vill inte ta risken) och henne blogg kom upp då.
Killarna sa:Kan vi få din bloggaddres och när hon skulle skrova den så gick Johanna in på den och sa:
Det behövs inte för vi är redan inne:P
Linnea: DU SKÄMTAR?
Johanna:NEEE

Haha tycker det va ganska roligt








Kommentarer
Postat av: Cathy

Hoppas du mår bra nu! <3

2011-09-21 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0