April April

Hejhej!
Tror ja håller på att bli sjuk eftersom jag har världens förkyldning och e hängig mm men hoppas jag orkar släpa mig ivåg till skolan imorgon;)

De tråkigaste va att Kira ringde och frågade om ja kunde följa med till Port73 men ja e skit trött och jätte förkyld och så,så jag fick säga nej.
Om du ser detta kan vi shoppa nån annan dag;)♥



Aja över till gladare saker;)
Har ni lurat nån idag?
De har jag;)
Vi lurade pappa om att hela AIK blev magsjuka och nt kunde spela med så Skellefteå fick deras poäng när dem skulle spela mm HAHAH.:D





Ha en bra dag;)♥


Måste medje att ja också har blivit lurad;)





Kommentarer
Postat av: Linnea

svar:aa vi får see! ;D

2012-04-01 @ 19:39:05
URL: http://neaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0