Dålig upptatering

Dålig upptatering-ohyes.
Okej.. har inte direkt bloggat på ett tag men what ever.
Idag så har det regnat,precis som det gjorde hela dagen igår..
så vi åkte till en badplats (för det var fett bra väder) & på vägen dit så börjar det stört regna
såååå typiskt.
sen så handlade vi och hämtade målafärg för lalallala.
och sen så kom vi hem,satt vid datan.. åt mat 
och så ska pappa kolla på handbollen (os) klockan åtta ithink?..
sen ska vi åka och bada hahahha,typ 10 på kvällen så där men vi är sååå normala.
Sen så ska vi ta båten hem till Älskade sthlm!
& Dagen efter det så ska jag väl fixa en sak hos en kåmpiz och sen hem till mamma :)
Eller inte direkt idag ska vi hem utan i morgon,båten går vid ett haha..
innan ska vi svänga förbi max och köpa min älskade lyxshake whioooo!
Dom har typ bara en max på hela gotland (?) tror jag..
och den ligger i visby,där båten går.. :D happygirl - ohyes!
Min älskade justin
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0