Nu:Träna

Hejsan,Just nu så ska jag byta om till träningskläder och sen ut och springa
med syrran & pappa så yes..
Sen efter ska vi bada i havet,och sen ducsha så bloggar efter det!
Btw.. idag så har jag typ inte gjort någonting..
Kollat lite på en serie på datan,men när jag kollade på 3:dje avsnittet så bah stängdes datan av
så jag orkade inte kolla på den mer,haha..
Men ska nog kolla på det i kväll.. asså efter och äta godiiiiis :*
Älskardetohyes. Nej men jag har igentligen ''nyårslöfte'' att bara äta på helgerna i ett helt år liksom
och då får jag 1000:- av Pappa men han sa att jag fick äta lite mer på sommaren så,why not liksom?
 
Anywaaaay.. ska ut och springa nu,så hörs vi senare!
Liza och Jag,saknar dej sjukt mycket bäbis!
 
btw,saknar dej också carro!
S a k n a r   h e l a   c e l .
 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0