Mina danser

Tidsinstället inlägg!
Tänkte berätta vilka danser jag ska gå på;)
Jag har anmält mig på Dance Extreme:Dance extreme är ett kombinerat dans och fyspass. Klassen har ett högt tempo och börjar med 
fighting träning och fortsätter med en lång enkel koreografi med hög puls som möjliggör eget 
uttryck eller bara konditionsträning till housemusik.
Zumba:Zumba är en het träningsform med latinamerikansk musik, steg från merengue, salsa, 
cumbing och reggae och är lämplig för alla. De snabba och långsamma rytmerna ger en 
effektiv och rolig intervallträning som förbränner en enorm mängd kalorier.
Danslinjen:Jazzteknik och jazzdance:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0