Massor av julklappar:D

Godmorgon!
Vaknade nu var väldigt trött igår:)
Idag blir det bio,stig helmer:)
Innan det åker vi för att köpa en systemkamera till mig eftersom jag fick massor av prengar i julklapp:)

Här komemr allt jag fick:)


Massor av pengar:) Sammanlagt 5100kr av farmor och farfarInger coh Nader,Mormor och familjen,:D <3


Skit Sööt pjamas av min fina mormor + 300kr som ligger i höga längre upp:D

Årets snyggatse killar kalender av David(min brorsa:D

Björn Borg trosor av ''Tomten'':D

Änglaspel av farmors syster:)

Coca cola strumpa med läppglans av familjen<3:D
Skit snyggt skärp av familjen<3:)




Här komemr bilder från julen:

Tomtebloss<3

The christmas tree<3

Goodis<3

Baksidan av pappas fina morgonrock han fick,visste ären snygg?!:P 

Tomtebloss<3

Mormor öppnar present från mig<3




P.S idag ska jag ju ''få'' eller rättare sagt köpa min efterlängtade systemkamera!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

svar:Maja minn syssling har gjort headern, tack super fin blogg du också :)

2011-12-25 @ 12:01:11
URL: http://aangeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0