Svar på komentar

Hej!

Ska svara på en komentar här i bloggen eftresom att den som komenterade inte hade nån blogg:

Fay om Fokis läppbalsam:
Hej!
Du, det är jätte bra om du lägger sånna saker i din blogg. jag tipsar dig om att börja lägga saker som man kan köpa i din blogg.Jag kommer jag vara en stor läsare då!!!!

Svar: Jag skule jättegärna öppna en webbshop(kanske ska sälja några gammla kläder på en gång som en Tradera sida med andra saker också eftresom att  jag gör om i mitt rm och slänger saker kan man sälja det istället;)) Men för en Webbshop har jag för lite läsare jag har ungefär 15-20 per dag och max 200 för en webbshop eller kanske 100 men tippsa dina vänner och så får vi se hur framtiden ser ut:)


Hoppas att du blev nöjd med svaret Fay!
Sen känns det lite ondäidgt att sälja läppbalsamet för det kan man köpa billigare på www.bluebox.se:)
Eftersom att om jag säljer så tar jag det ca 5 kr dyrare;)



Kommentarer
Postat av: Melinda

Liten fråga; vilken är den sjukaste drömmen du kommer ihåg? :D

2011-09-20 @ 01:09:02
URL: http://Melindasbeautyblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0