Dagen+flyttar om 2 veckor!

Hej!
Började ju somsagt 10:35,sjukt skönt med sovmorgon och sluta lite senare men halv 2 är ju inte så sent?
Hade matteprov,gick skit bra förutom att vi hade Åke,men han störde inte precis hahha när jag skulle lämna in provet stod han och kollade på väggarna skitlänge,hahha.
Slutade runt halv 2 idag,då gick jag med Wilma och köpte godis,läsk osv och åkte hem till mig och såg ''i taket lyser stjärnorna'' ,åkte skatebord,pratade osv,kul iallafall.
Sen köpte jag och mamma sushi,BJ,choklad osv.
Pappa och David åkte till gotland imorse på hockeycup så bara tjejerna hemma,vi ska se nån bra film tror jag,jag ska ät BJ och choklad,mamma är lite nyttigare än jag hahha men det är nog alla vuxa,skulle seriöst kunna leva på choklad.Typisk ''teenager girls''
Dagens outfit var rätt simpel så visar den inte,skulle bli lite tråkig haha:)
 
Lämnar snart detta gammla rum,om bara 2 veckor får jag min WALK IN CLOSET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0