Flytta!

Hej!
Har tagit en dusch nu och tränat!
Tänkte avslöja hemligheten;)
Jag ska flytta!!
Det är sant,vi köpte huset i maj och har renoverat sen början av Augusti!
Ska bli galet kul med större rum,walk in closet,större tomt osv! Hela familjen längtar och planerar massor:)
Ska köpa stutsmatta också haha^^ Vi flyttar i Oktober runt höstlovet om renoveringen är klar då om allt går som planerat och mitt rum är störst i huset,runt 25 kvm och walk in closet,runt 9 kvm:)
Galet stort och najs:))))
Bor bra nu men vi ville ha större också,nu har vi en hel källare+bastu och källaren sover jag i,ingen anna så får den ibland för mig själv,kan knappt vänta tills ni får se mitt nya rum och jag vill självklart också se det,ska ha fondvägg,massor av kuddar och sn stor tv.
Garderoben ska vaar rosa med svagare ljus och massor av speglar:)))
313999_342233432525890_1196156941_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0