Om dagen!

Hej,ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men har haft fullt upp!
både i dag och igår,så ja.. har inte direkt haft tid att blogga osv..
Men i går så var vi på fårö,asså för er som inte fattar är det på Gotland..
eftersom att jag kommer vara här i 3 veckor..,fast det är typ bara en vecka kvar (?)
i varje fall så badade vi där,åt glass osv! 
Sen idag träffade jag mamma eftersom att hon är här nere,yeah..
och då så skulle vi ha ridit,ville såklart det men vi kunde inte ha fått göra det försen halv fem
och klockan var liksom typ tolv så då ska vi göra det någon annan gång..
sen så åkte vi och badade o grillade & massa annat!
Och i morgon så ska vi till fårö och bada igen,hihi!
Yeaah.. har inte så mycket mer att säga! hörs i morgon sweties!
Min fina prinsessa! 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0