Svaren♥:

Postat av: Ida Alsterhed:

Hur många läsare har du per dag? :)

Svar: Lite olika men ungefär 10-20 kanske elr om jag har tur 30;)

Tycker du att Ulrik Munther var värd en final plats i globen? :D
Svar:Ja är inte ett jätte stort fan men han är bra;)
 http://iloveulrikmunther.blogg.se/


Postat av: Anonym:

Gillar du killar har du en kille
Svar:Det talar jag om när du säger ditt namn;)



Amanda:

1. Vad heter du i mellan namn?
Svar:Anna
2. Gillar du någon kille? Isåfall vad heter han?
Svar:HAHA nej inte just nu men kanske sen;)
3. Varför har du blont hår?
Svar: Just nu har jag inte det nu har jag tonat det ljus brunt elr lite orange men annard är det min vanliga färg;)
4. Din favvofilm?
Svar: Titanic alltid♥
HAR INGET MER O SKRIVA ! KRAM



Postat av: Pommez♥

1. Vad är ditt rekord på din statistik? :) Sidvisningar o unika ;)<3
Svar: HAHA oj vad svårt att se för mig men jag tror att det var ungefär 60:P
2. Hur många läsare får du varje dag? :)
Svar:Runt 10-20 varje dag om jag har tur 30 mne inte så ofta:(♥
3. Favofärg? :)
Svar:Rosa
4. Har du ziperall (stavning) eller one piece? :))))<3
Svar: Jag har en rosa ziperall;)♥

Postat av: johanna

1. Vilken kille tycker du är sötast i din klass om du måste välja?
 Svar:HAHA vi har ingen snygg kille i våran klass:P
2. Hur länge har du dansat?
Svar:Typ sen tvåan/ettan men ser inte ut så:(♥
3. Vad för dans har du dansat?
Svar:Showdance,Zumba,Modernjazz,Street,Balett och jazz♥:) 
Där har du lite frågor! :) <333

Postat av: Rebecka

Vad dansar du?
Just nu: Street,balett och jazz:)♥ 

Hur länge?
Svar:jag har dansat? runt 6 åt elr 5;)
Vad dansar du för?
Svar:Fattar inte riktigt frågan:P
Vart bor du?
Svar:Brevid min garnne:P
Har du kille?
Nopp:P
Hur gammal e du?
Svar: Mellan 10 och 20
:D

Postat av: Mamma

Vilket är din högsta dröm?
Svar:USA runt;)♥♥
Vilken är din favorit bodylotion?
Svar:Rio Bumberry
Vilket är ditt bästa minne?
Svar: Många olika:)
Vilket är din bästa låt?
Svar: Just nu: många men Välkommen in med Veronica Maggio är bra;)
Vad ska du bli när du bli stor?
Svar: Vetrinär:)

Postat av: Linnea♥

vem är din bästavän? ♥♥♥
Svar:Liza,Kira,Linnea B och DU såklart gmn♥♥:D Men har andra vänner ja e mkt me tex Linnea f så om du skulle bli ledsen va inte de♥;)






Kommentarer
Postat av: Evelinn

Svar; Sorry men jag har ingen aning om hur man fixar det.



Kram!

2012-02-21 @ 21:40:10
URL: http://haallstroms.blogg.se/
Postat av: One Piece sparkdräkt

Rosa one pieces är så fina :D

2012-02-22 @ 16:49:41
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0