Massor som lukatr GOTT!

Hej!
Här kommer bilder på krämerna osv som pappa köpte i New York:)

↑ Tropical Spice                                                                    ↑ Sweet Pea     
Luktsaker man sätter på saker så rummet luktar gott,luktarna har jag skrivit samt pil som pekar på dem ;)

Refil till dem,lukterna står på ;)

Dushtvå - Forever sunshine,tro mig den luktar skit gott!

Body Lotion - Rio Rumberry,dock inte lika färgstark men lukat gott iallafall:)

Bodylotion - Inte the wild ,Lukatr super som alla krämer HAHA:D

Bodylotion - Cherry Blossom,lukar super passar bra till allahjärtan dag som kommer snart;)

Body Butter - Coconut Lime Breeze,luktar väldigt fräsh och passar bra till sommaren:)


Mina bodylotions jag köpte när jag var i New York/USA:



Får hamna i Caroline shoppar men igentligen äre pappa som köpte:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0