3 Bästa Bloggarna

Tänkte säga dem 3 bästa bloggana enligt mig;)
 
1- Keela,den första i KBP jag började följa,tycker hon alltid är positiv och glad,hennes blogg är färgglad också vilket jag älskar;)
 
2- Juliahofsweden,hon är grymt stark tjej som nästan har förlorat hela sin familj.Hon är en Shopaholic och en rosa tjej.Dock tycker jag inte om hennes blogg lika mkt som förut eftersom hennes blogg blev trögare osv när hon bytte till Myshowroom men hon gillar det för hon får pengar...
 
3- Epicfaiil,den bloggen jag gillar näst mest av KBP bloggarna,även om jag inte är emo eller kommer bli det så älskar jag hennes blogg! Hon har bra uppdatering,roliga videobloggar och mycket mer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0