CEL imorgon+PARTY!

Hejhej!
Har tagit en dusch nu efter dansen med body scrubb!
Idag gjorde vi nt så mkt i skolan bara tittade på en skit tråkig film på spanskan och spelade ej på mobilerna:P

Aja sen när jag skulle till dansen så missade jag bussen asså jag skulle typ gå på och så körde den.
Sen gick Sabbi av vid nästnästa hållplatse och vi fick sjuts av bästa mamma!<3

Aja imorgon ska jag va med CEL♥♥♥♥♥
Kommer bli GRYMT vi ska någ fotta  och flumma runt♥♥
ÄLSKAR ER TJEJoR!♥♥
Innan det är dags för Kiras fest :DD
Aja de var väl de jag gjorde idag;)


Fick även hem ett packet som jag visar innehållet  i nästa inlägg:P




Vad har ni för planer för ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0