Lista,ben and jerry

Tänkte ge er lite tips på ben and jerry glassar eftersom jag har smakat alla,som finns i Svergie iallafall;)
 
 
Min favoritlista:
Högst på listan,jätte god,typ plopp bitar i,vanlijglass bombad med cola sås;)
 
 
Samma smak och innehåll nästan som fairly nuts som har nötter och kola sås,the vermonster har nötter och lönnsirp,båda är mina favoriter.
 
Jag älskar vit choklad och allt i denna glass,vanlijglass,vitchoklad isbjörnar och marshmallow kräm,vem skulle tacka nej?
 
 
Dem längstner:
Verkligen för mkt choklad för lilla mig,dock ett undantag för brownie bitarna;)
 
Känns torr när man äter den,för mkt cheescake antar jag.
 
Smakar för mkt banan och banan med vanlij,chokald och nötter är inte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0