Nya huset:)

Hej!
Idag hade vi orgentering,gick runt för jag orkade inte springa,hur intressant är inte det??
Gick/orgenterade med Johanna och Ellen och vi hittade alla kontroller på typ 40min-1 timme,haha stolt:)
Slutade sen efter att vi hade ätit matsäck vid 11.40 och åkte hem,drog till rampen/konstgräaplanen med Johanna och Wilma,sen gick jag och Johanna hem till mig och skypade lite med några kompisar HAHAHHA och åt.
Red sen,hade galoppfattningar,duschade och åkte till nya huset och kikade runt sådär,dem hade satt upp vägen mellan mitt rum och min walk in closet,garderobe var sjukt stor för att bara ha kläder i haha:)
Ska chilla nu,läsa lite bloggar osv så får ni ha en super bra kväll;)
Gud vad mini jag var,ser inte så bra men ändå haha skit liten:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

As gullig blogg :)

Svar: Tack detsamma:)
Caroline

2012-09-18 @ 21:59:07
URL: http://eyebe.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej fin blogg, kika gärna in på min blogg och ställ frågor i frågesunden :)
Kram

Svar: Visste:)
Caroline

2012-09-19 @ 14:52:03
URL: http://alexandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0